V tomto článku vám poradíme, jak postupovat při zadání reklamace, abychom ji společně co nejrychleji vyřešili k vaší spokojenosti.
- Jakmile zjistíte závadu na dodaném zboží, chybu vyfoťte třeba na mobilu. Postačí základní fotky pro posouzení problému.
- Přihlaste se do vašeho účtu na expresta.cz a postupujte do sekce Moje reklamace.
- Zvolte objednávku, které se reklamace týká, stručně popište závadu a nahrajte fotky.
- Ihned po odeslání vaší reklamace dostane notifikaci náš pracovník. Reklamace vyřizujeme každý pracovní den v čase od 9:00 do 16:00. V případě, že jste v časové tísni, neváhejte nám po zadání reklamace zavolat na naši infolinku 255 709 433. Vždy se budeme snažit vaši reklamaci vyřešit co nejdříve.
- Po zadání reklamace prosím čekejte na naše vyjádření a zboží nám nezasílejte zpět. Reklamace ve většině případů dokážeme vyřešit bez nutnosti zaslání zásilky zpět na naší adresu.
Často kladené otázky
Jak rychle vyřídíte mou reklamaci?
Stanovisko k reklamaci vám poskytneme do 1-3 pracovních dnů v závislosti od zložitosti problému. Následně (v případě přetisku objednávky) reklamační objednávku obratem realizujeme. Je možné, že v některých případech budeme potřebovat vaši spolupráci (například odsouhlasení opraveného návrhu a apod.)
Musím zboží zasílat zpět?
Zboží v žádném případě nezasílejte zpět , pokud vás k tomu nevyzveme.