Máte otázky? Ptejte se!

Home > 5. Po dodání objednávky (Opakování objednávky, reklamace...) > Jak vyřešit reklamaci co nejdříve k vaší spokojenosti

Jak vyřešit reklamaci co nejdříve k vaší spokojenosti

V tomto článku vám poradíme, jak postupovat při zadání reklamace, abychom ji společně co nejrychleji vyřešili k vaší spokojenosti.

  1. Jakmile zjistíte závadu na dodaném zboží, chybu vyfoťte třeba na mobilu. Postačí základní fotky pro posouzení problému.
  2. Přihlaste se do vašeho účtu na expresta.cz a postupujte do sekce Moje reklamace.
  3. Zvolte objednávku, které se reklamace týká, stručně popište závadu a nahrajte fotky.
  4. Ihned po odeslání vaší reklamace dostane notifikaci náš pracovník. Reklamace vyřizujeme každý pracovní den v čase od 9:00 do 16:00. V případě, že jste v časové tísni, neváhejte nám po zadání reklamace zavolat na naši infolinku 255 709 433. Vždy se budeme snažit vaši reklamaci vyřešit co nejdříve.
  5. Po zadání reklamace prosím čekejte na naše vyjádření a zboží nám nezasílejte zpět. Reklamace ve většině případů dokážeme vyřešit bez nutnosti zaslání zásilky zpět na naší adresu.

Často kladené otázky

Jak rychle vyřídíte mou reklamaci?
Stanovisko k reklamaci vám poskytneme do 1-3 pracovních dnů v závislosti od zložitosti problému. Následně (v případě přetisku objednávky) reklamační objednávku obratem realizujeme. Je možné, že v některých případech budeme potřebovat vaši spolupráci (například odsouhlasení opraveného návrhu a apod.)

Musím zboží zasílat zpět?
Zboží v žádném případě nezasílejte zpět , pokud vás k tomu nevyzveme.

Kompletní reklamační řád a obchodní podmínky naleznete zde.