Video návod
Výhody tohoto řešení
- Rychlé a lehké objednání
Ve vašem kontě najdete předpřipravené šablony pro vizitky (nebo jiné tiskoviny), do kterých jednoduše zadáte požadovaná data. Zadáte počet kusů a objednáte. Žádná komunikace s grafikem a žádné starosti s podklady. Náš systém vygeneruje podklady pro tisk přesně podle vašich podkladů. - Objednávka jde ihned do výroby
Díky tomu, že systém vytvoří tiskové data, může jít objednávka ihned do tisku, což značně zkrátí dobu vyhotovení. - 100% dodržení dizajnu manuálu, či už objednává grafik, obchodník, asistent, ...
Při objednávce zadáte pouze text, který se automaticky umístí a naformátuje podle nastavení šablony. Díky tomu nemůže dojít k odchylkám v umístění, barvě nebo v písmě. Vaše marketingové oddělení může klidně spát :) - Možnost decentralizovaného objednání s plnou kontrolou
Ušetříte čas a prostředky na tom, že dáte pobočkám nebo zaměstnancům možnost, aby si objednali vizitky sami. Nemají se kde poplést a vy máte vždy zpětně přehled o jednotlivých objednávkách do nejmenších detailů. (V budoucnosti bude možné, aby jejich nákupy musely procházet schválením.)
Jak začít?
Stačí, když nás požádáte na info@expresta.cz o přípravu šablony pro vizitky nebo jiné tiskoviny vaší společnosti a o 2-3 dny můžete začít objednávat.