Máte otázky? Ptejte se!

Home > Ostatní > GDPR FAQ

GDPR FAQ

1. Mohu se odhlásit z veškeré komunikace?

Ano, až na administrativní e-maily týkající se objednávek, které potřebují vaši součinnost. Pokud se chcete odhlásit z veškeré komunikace, kontaktujte nás na info@expresta.cz

V každém e-mailu od nás máte také možnost odhlásit se z odběru, tím pádem vám už nepřijdou žádné reklamní e-maily.

2. Mohu smazat své osobní údaje z vaší databáze?

Pokud nás s vaším požadavkem kontaktujete na info@expresta.cz, rádi zařídíme smazání vašich osobních údajů z naší databáze, mimo údajů, které patří do výjimek stanovených zákonem. Například údaje potřebné k vedení účetnictví, které je zákonem předepsané. Lhůta výmazu dat je stanovena na 30 dní, pokud nenastanou události, které by znemožňovaly. O situaci budete ale informováni. Více informací najdete v sekci ochrana osobních údajů.

3. Mohu si stáhnout své údaje z vaší databáze?

Veškeré osobní údaje, které o vás máme k dispozici, najdete v rámci svého zákaznického účtu (objednávky, faktury, grafické návrhy a jiné), odkud si tyto údaje můžete zkopírovat nebo je upravit.

Pokud požadujete grafické podklady v tiskové kvalitě, kontaktujte nás na info@expressprint.cz. Dokážeme vám je dát k dispozici bezplatně, pokud byly prvotně dodány z vaší strany a nedělali jsme v nich úpravy nebo se jednalo o placené zpracování grafiky. Pokud se jednalo o grafický návrh zpracovaný zdarma v rámci tisku objednávky, tento vám dokážeme poskytnout v tiskové kvalitě (např. pro opětovný tisk jinde než u nás) jen za úhradu v částce 400 Kč s DPH za každý jednotlivý návrh.

4. Co je účelem zpracování mých osobních údajů a proč je pro vás zpracování osobních údajů důležité?

Účelem zpracování jsou údaje nezbytné pro vytvoření objednávky, doručení objednávky a činnosti spojené s vybavením objednávky jako například jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail a název společnosti. Zpracováním osobních údajů se snažíme docílit vyhotovení a dodání objednávky. Osobní údaje využíváme i pro zlepšení našich služeb a marketingové účely. Pro více informací navštivte sekci ochrana osobních údajů.

5. Na jakou dobu budou moje osobní data uložena?

Data budou uložena na dobu nezbytnou pro činnosti usnadňující zákazníkovi objednávkový proces a po dobu nezbytnou pro marketingové účely. Na vaši žádost mohou být všechny údaje smazány, mimo údajů, které musíme uchovávat kvůli splnění zákonem daných povinností. Bližší informace naleznete v sekci ochrana osobních údajů.

6. Jaké výhody ze zpracování údajů plynou pro mě jako zákazníka?

Účet, ve kterém se přehledně nachází historie objednávek a reklamací. Dále zákazník získává benefity vyplývající z marketingových činností. Takovými benefity mohou být poukázky na slevu, akciové ceny, informační maily, které jsou relevantní na základě předchozích objednávek, a jiné.

7. Jsou mé osobní údaje u vás v bezpečí?

V souladu s požadavky legislativy provádíme všechny potřebné kroky, aby vaše údaje byly bezpečně uloženy a chráněny proti zneužití. Elektronické údaje uchováváme na serverech poskytovatele Amazon Web Services, Inc. Údaje zpracováváme pomocí anonymizace a šifrování.

Chráníme tak data před zneužitím. Zajišťujeme technická a organizační opatření abychom jsme data ochránili proti únikům. K datům je omezen přístup jen na nezbytnou činnost. O vaše data tedy nemusíte mít strach, je v našem nejlepším zájmu chránit vaše data před únikem, zničením, ztrátou, poškozením či zneužitím.

8. Mají přístup k mým osobním údajům i třetí strany?

Údaje zpřístupňujeme třetím stranám, pouze pokud to od nás vyžadují, mají na to dostatečné odůvodnění a nenarušíme tak nepřiměřeně vaše soukromí a neporušímetak legislativu. Seznam partnerů, kteří mohou požádat o vaše údaje naleznete v sekci ochrana osobních údajů.

9. Mohu chránit své údaje cookies?

Pomocí nastavení internetového prohlížeče – většina prohlížečů má základní nastavení, kterým cookies potvrzujete a akceptujete, Prohlížeč však můžete nastavit tak, aby cookies naší stránce nedovolil používat (ukládat a načítat je).